نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
واكنش قاطع و دلچسب جانلوئیجی بوفون به شایعات!

واكنش قاطع و دلچسب جانلوئیجی بوفون به شایعات!

پس از تحمل چندين روز شايعات و اخبار مختلف در خصوص تصميم بزرگ سنگربان اسطوره‌اي يوونتوس براي انتقال به پي.اس.جي؛ سنگربان افسانه‌اي فوتبال ايتاليا در واكنشي هوشمندانه و دلگرم كننده، آخرين ديدگاهش در خصوص ماجراهاي روزهاي اخير را بيان كرد.

 

جانلوئیجی بوفون در حاشیه دیدار خداحافظی آندره‌آ پیرلو ستاره سابق یووه و تیم ملی ایتالیا در گفتگو با Sky Sport، ضمن ابراز ارادت و تقدیر از پیرلو، با اشاره به واكنش‌های بی‌نظیر هواداران و پیشنهاد باشگاه فرانسوی پاریسن‌ژرمن برای جذب او گفت:

 

گرمای احساسات و واكنش‌های هواداران پس از خداحافظی‌ام برای من مالامال از افتخار، عظمت و قدرشناسی بود؛ همانند یك پیروزیِ بزرگ. وقتی به طرفداران، احساسات و علاقه عمیق آنها در روز خداحافظی‌ام فكر می‌كنم، تردیدی نمی‌كنم كه این بهترین راه برای اتمام دوران فوتبالم بود. یك هفته‌ای نیاز دارم تا در آرامش تمامی شرایط را تحلیل و بررسی كنم. قطعاً انتخاب ساده‌ای برای من نخواهد بود. نمی‌توان در 40 سالگی تصمیمات لحظه‌ای و احساسی گرفت.

گفتني است جانلوئيجي بوفون روز شنبه گذشته و پس از 17 سال حضور در يووه و انجام 656 بازي براي اين تيم از هواداران بيانكونري خداحافظي كرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: